Известие

Collapse
No announcement yet.

Воланът на 156 на шлици или на шестоъгълник е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Воланът на 156 на шлици или на шестоъгълник е?

    Воланът на 156 на шлици или на шестоъгълник е? Че ми стои на 1 страна, а ми казаха че е на шестоъгълник и не може да се регулира
    156 1.8 TS

  • #2
    Първоначално публикувано от Violator Покажи съобщение
    Воланът на 156 на шлици или на шестоъгълник е? Че ми стои на 1 страна, а ми казаха че е на шестоъгълник и не може да се регулира
    Волана се регулира от накрайниците долу на рейката. След като си сменил рейката трябва да идеш на реглаж и да ти реглурат предницата и тогава се регулира и волана.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      На шлици е, дърпай смело. ОБАЧЕ, има едно положение в което излиза.Трябва да оцелиш волана спрямо механизма на мигачите и боша, иначе и да дърпаш с всичка сила файда няма.
      sigpic Alfasud/156 1.8ex
      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

      Comment


      • #4
        Неска сменяха рейката и също видях че е на шлици......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          На шлици е. Задължително маркирай положението на волана спрямо кормилния прът, преди да го извадиш!
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Волана се регулира от накрайниците долу на рейката. След като си сменил рейката трябва да идеш на реглаж и да ти реглурат предницата и тогава се регулира и волана.
            дрън, дрън!



            на шлици е и няма никакъв проблем да се регулира. внимавай с еърбега да не почне после да ти свети лампата на таблото- има пускана тема между другото по въпроса как се сваля и слага волана.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Утре пак, след днешната интервенция от дясно стана на ляво наклонен
              156 1.8 TS

              Comment


              • #8
                Ами то на място и да го местиш,точното положение няма да го уцелиш. Трябва каране и пробване докато го центрираш.
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #9
                  Баси, сменена рейка, накрайници, трети реглаж при различен сервиз за 3 месеца, и все ми бие надясно......тия дни ще обърна гумите че нещо не мога да го сфана откъде иде това.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Лесно ли ви се върти волана? И преди и след като смених рейката волана не се върти много леко, на мен така и повече ми харесва, но съм имал коли които само с 2 пръста може да го въртиш на където си поискаш
                    156 1.8 TS

                    Comment


                    • #11
                      При мен сега се върти по леко, но сменихме и маслото......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                        дрън, дрън!



                        на шлици е и няма никакъв проблем да се регулира. внимавай с еърбега да не почне после да ти свети лампата на таблото- има пускана тема между другото по въпроса как се сваля и слага волана.
                        Какво дрън дрън? Дай като не можем да регулираме от долу да го бутнем от горе? Като се прави реглаж се регулират и от на двете колела. Не да регулираме от едната страна спрямо другата и за сметка на волана.

                        Абе регулирайте си колите както искате. Аман!
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Подкрепям твърдението на oem. Иначе се получават разлики в крайните положения на волана, т. е. в ъгъла на завиване.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                            Подкрепям твърдението на oem. Иначе се получават разлики в крайните положения на волана, т. е. в ъгъла на завиване.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Какво дрън дрън? Дай като не можем да регулираме от долу да го бутнем от горе? Като се прави реглаж се регулират и от на двете колела. Не да регулираме от едната страна спрямо другата и за сметка на волана.

                              Абе регулирайте си колите както искате. Аман!
                              точно така "аман"! кога стана калайджия , кога ти почерня з**ника.
                              колегата пита дали е на шлици или на шестоъгълник.
                              Логично е като е сменял рейката, да е регулирал предницата, което значи че проблема не е долу. Или искаш да кажеш че при регулирана предница и правилно сменена рейка, като регулираш волана отдолу няма да имаш разлики при завиване в крайно положение ли?
                              Last edited by fiore; d.m.y г., 08:12.
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X